Tuesday 1 May 2012

kerinduan yang teramat sangat








nie pic yag paling terbaru ak post...hmm.entahla kan..nak bercerita kat sape pn xtahu..hanya hati..perasaan..jiwa yang sentiasa ada dengan aku..

hati.aku tahu kau sedih..aku tahu kau kecewa..aku tahu kau sedang menangis..tapi aku nak kau kuat..kuat dan terus  kuat untuk terima kenyataan yang bakal kau hadapi..kenyataan yang belum pasti..kenyatan yang bukan harapkan...

perasaan..kau kuat okey..airmata..terima kasih yang teramat sangat seab kau sentiasa ada dengan aku..hanya kau yang faham akan perasaan aku..hanya kau yang sentiasa berdamping dengan aku..

kepada si dia..terima kasih..terima kasih atas segalanya..segala yang dah kau berikan..segala yang kau dah luahkan kepada aku sewaktu kita bahagia dulu...



No comments:

Post a Comment